CV-ს ამოსაბეჭდი ვერსია

 

 

თამარ  ოღლიშვილი



ქიმიის წამყვანი პედაგოგი

მაგისტრი

ქიმიის პედაგოგი


სსიპ ქ. თბილისის N213 საჯარო სკოლა; სსიპ ქ. თბილისის N107 საჯარო სკოლა

 

 

საკონტაქტო ინფორმაცია

ელ-ფოსტა: tamari.oglishvili@gmail.com

პირადი ვებ-გვერდი:

განათლება:

• ქიმიკოსი, ქიმიის მასწავლებელი - ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ქიმიის ფაკულტეტი, 1987 - 1992 წელი

 

კვალიფიკაციები:

• ქიმიკოსი, ქიმიის მასწავლებელი, ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ქიმიის ფაკულტეტი, 1992 წელი

 

 

სულ სამეცნიერო შრომები: 3   (მათ შორის სტატიები:2  თეზისები:1   წიგნები:0 პატენტები: 0)

 

რჩეული სტატიები

  • Oglishvili T., Shatirishvili I., Andronikashvili T, ,,Effect of clinoptilolite containing tuffs on tshe germination of wheat and weed” , საქართველოს მეცნიერებათა აკადემიის მოამბე, 158, N2, 1998 წ
  • Andronikashvili T., Shatirishvili I., Oglishvili T , ,, Specificity of the influence of natural seolites on Germination of cereal seeds and of the attendant Weeds”, საქართველოს მეცნიერებათა აკადემიის მოამბე, 153, N1, 1996 წ

 

რჩეული თეზისები

• Oglishvili T., Shatirishvili I., Andronikashvili T, “The influence of clinoptilolite containing tuff on germination of wheat and weed”, International simposiun on natural seolites “NATURAL ZEOLIFES-97”, Gurgaani, Georgia, 24-26 September, 1997

 

 

 

 

ტრეინინგები

  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, წამყვანი მასწავლებლის სტატუსი, 05.2021 წელი;
  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, „კომპიუტერული პროგრამის chemsketch-ის გამოყენება ქიმიაში“, 14-19 ივლისი  2021 წელი;
  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, პროგრამა „eTwinningPlus“, „მედიაწიგნიერება და დეზინფორმაცია“ -   11.03 – 13.03, 2022 წელი;
  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, პროგრამა „eTwinningPlus“, „ციფრული თხრობა eTwinning - ის პროექტებში“, 15.03 – 19.03, 2022 წელი;
  • საქართველოს პედაგოგთა და მეცნიერთა თავისუფალი პროფკავშირი, „სკოლის ასაკის ბავშვთა ინკლუზია“,  თბილისი, 2019 წელი;
  • Training modules include: Inclusive Education Philosophy; Description of Intellctual, Physical, Developmental, Phsychological and Behavior Disorder; Strategies for Behavioral and Independent Living Success. MAC Georgia , თბილისი, 05.02. - 09.02, 2018;
  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, „ლიდერობის აკადემია-3“ - ის მოდულები - შეფასებისა დატექნოლოგიების გამოყენებით მოსწავლეების ავტონომიურობის ხელშეწყობა; ლიდერობა და ჯგუფის დინამიკა, 2018 წელი;
  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, „ლიდერობის აკადემია - 2“ - ის მოდულები - (გაზიარებული ლიდერობა და ზრდასრულთა სწავლება; სწავლების მენტორობა; ლიდერობა და ხელმძღვანელობა; სასწავლო თემის განვითარება; 21-ე საუკუნის კლასის მახასითებლები-ნაწილი II;
  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, „ტრენერის მომზადების ზოგადი კურსი“, 2016 წელი;
  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, „მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო მიდგომები“, 2016 წელი;
  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, „ლიდერობის აკადემია-1“ -ის მოდულები - (21-ე საუკუნის კლასის მახასითებლები-ნაწილი I; ეფექტური დირექტორი: თეორიიდან პრაქტიკისაკენ; ფინანსური მართვა, ადამიანური რესურსების მართვა, დროის მართვა და საკანონმდებლოო საკითხები), 2016 წელი;
  • სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი,   „ტრენერის მომზადების ზოგადი კურსი“ და ფლობს „ტრენერის კომპეტენციის ჩარჩოთი“ განსაზღვრულ სავალდებულო ცოდნასა და უნარებს, 2016 წელი
  • საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, „საჯარო სკოლის დირექტორის უფლების მოპოვების დამადასტურებელი სერტიფიკატი“ , 06.02.2014 წელი

 

საზოგადოებრივი აქტიურობა

„ასოციაცია-ბიო“, „საბუნებისმეტყველო საგნების პოპულარიზაცია სასკოლო და საუნივერსიტეტო ჭრილში“ მომხსენებლით წარმატებული პრაქტიკის გაზიარებისათვის, 24.06.2022 წელი

 

 

 

ასოციაციაში გაწევრიანების თარიღი: 2023-01-12