მაკა მაკარიძე

m.makaridze@gmail.com





ასევე იხილეთ

ტომი: 6, ნომერი: 1, გვ: 31-33

 

 

გაფართოებული ძებნა

 

 

"ქიმიის უწყებანი" ტომი:0, ნომერი:0, გვ.

ChatForge - როგორ გამოვიყენოთ ჩატბოტები საგანმანათლებლო პროცესებში

მაკა მაკარიძე1, თამარ ტურაშვილი2

1 სსიპ გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტინისხიდის საჯარო სკოლა, 
2 სერვანტესის სახელობის გიმნაზია აია-GESS

რეზიუმე: ციფრული ტექნოლოგიები და ხელოვნური ინტელექტი (AI) XXI საუკუნის სასწავლო სივრცის განუყოფელ ნაწილად იქცა. თუმცა დაკვირვებებმა აჩვენა, რომ მოსწავლეებს ხშირად არ ესმით ჩატბოტების მუშაობის პრინციპები. ამ გამოწვევის საპასუხოდ, განხორციელდა პროექტი, რომლის მიზანიც იყო ჩატბოტების ფუნქციონირების პრინციპების შესწავლა, სწორი კომუნიკაციის განვითარება და საგნობრივი ბოტის შექმნა. მოსწავლეებმა შეისწავლეს თეორია, იპოვეს შესაბამისი პლატფორმა (Chatrace) და შექმნეს ქიმია-ბიოლოგიის კითხვებზე დაფუძნებული ჩატბოტი, რომელიც მხოლოდ წინასწარ პროგრამულად შეტანილ ინფორმაციაზე დაყრდნობით უპასუხებდა. პროექტის პრეზენტაცია ინტერაქტიულად მოხდა, რასაც მოჰყვა დიდი ინტერესიც და ემოციური გამოხმაურება. პროექტმა მნიშვნელოვნად გააუმჯობესა მონაწილეთა ციფრული და კრიტიკული უნარები და ხელოვნური ინტელექტი გარდაქმნა ინოვაციურ საგანმანათლებლო ინსტრუმენტად.

საკვანძო სიტყვები: ხელოვნური ინტელექტი (AI), ჩატბოტი, STEM განათლება, ციფრული მოქალაქეობა, კრიტიკული აზროვნება

 

გამოქვეყნებულია: 30-11--0001